بامشاد بار

ساخت وبلاگ
^BA27C4AE2B943E12A49DED14AA7DDD5C75798541C15C6EAA95^pimgpsh_fullsize_distr

“کلیک مهربان” نخستین کمپین مسئولیت اجتماعی فروشگاه اینترنتی بامیلو، با همکاری “انجمن حمایت از کودکان کار” از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است. این کمپین هم‌افزایی میان بامیلو و کاربران اینترنتی است تا بتوانند با کمک‌های مالی خود در پروژه آموزش و بهداشت کودکان کار و بازمانده از تحصیل مشارکت کنند.
این همکاری، روز شنبه ۲۲ خرداد هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با کار کودک، طی یک نشست خبری با حضور مدیران انجمن حمایت از کودکان کار و مدیران بامیلو، در جمعی از خبرنگاران به صورت رسمی معرفی شد.
در این نشست فرزانه بنی‌هاشم نژاد، مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان کار با اشاره به اینکه بازماندگی از تحصیل ، مهاجرت و فقر مهمترین عواملی هستند که در ورود کودکان به چرخه کار نقش دارند، افزود:« بیشتر سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه حمایت از این کودکان، بخش مهمی از فعالیت خود را بر آموزش این کودکان متمرکز کرده اند و سوادآموزی ، مهارت های زندگی و بهداشت بخش های مهمی از این فعالیت ها هستند.»
به گفته وی در حال حاضر این انجمن از ۸۰۰ کودک در چهار مرکز در جنوب تهران و یک مرکز در شهر بم حمایت می‌کند و همراهی فعالان اقتصادی نظیر فروشگاه اینترنتی بامیلو می‌تواند زمینه حمایت از تعداد بیشتری از کودکان کار را فراهم کند .
IMG_20160612_150557
وی همچنین ادامه داد:« امسال شعار روز جهانی لغو کار کودکان، توقف کارکودکان در زنجیره تامین است و آغاز همراهی مستمر شرکت‌‌های بزرگ با نهادهای مدنی و کمک به آنها اتفاق مثبت و تاثیرگذاری خواهد بود. ما خوشحالیم که بامیلو نخستین پیشگام این همراهی است به‌ویژه اینکه در این کمپین با جلب مشارکت مردم در فضای آنلاین درباره این کودکان اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی نیز خواهد شد.»
در ادامه این نشست خبری، پشوتن پورپزشک، مدیرعامل حقوقی بامیلو نیز با اشاره به وظیفه شرکت‌ها در قبال جامعه، توجه به وضعیت کودکان را موضوع مورد علاقه همه اعضای خانواده بامیلو دانست و گفت:« بامیلو شرکت جوانی است و همه اعضای تیم در رابطه با موضوعات اجتماعی به ویژه موضوع کودکان خود را مسئول می دانند و به‌همین دلیل کمک به کودکان کار به عنوان اولین کمپین مسئولیت اجتماعی مورد توجه ما قرار گرفته است.»
او توضیح داد:« در این پروژه فروشگاه اینترنتی بامیلو برابر با هر ریال کمکی که از سوی مخاطبان بامیلو انجام می‌شود، به انجمن حمایت ازکودکان کار کمک مالی انجام می‌دهد. این کمپین فرصتی است برای جلب همکاری بخش زیادی از کاربران فضای آنلاین ایران و ترغیب آنها برای مشارکت فعالانه در بهبود کیفیت زندگی این کودکان.»
در این کمپین همه ذی‌نفعان بامیلو از جمله مشتریان و تامین‌کنندگان مشارکت خواهند داشت این طرح به مدت یک ماه و همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 243 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1395 ساعت: 1:53

main

برای نخستین بار بامیلو، بزرگترین فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک ایران، مجموعه‌ای از پوشاک اسلامی بانوان معرفی کرده و در معرض فروش آنلاین  قرار داده است. مجموعه ای که توسط تولیدکنندگان برتر پوشاک اسلامی در منطقه تولید و به مناسبت ماه مبارک رمضان معرفی شده است.

پوشش به سبک اسلامی در بامیلو

بامیلو، مجموعه پوشاک اسلامی بانوان شامل مجموعه‌ گسترده مانتو، بلوز، پیراهن و تونیک،  شلوار و انواع شال و روسری را متناسب با معیارهای اسلامی و فصل تابستان برای خریداران اینترنتی ایرانی تدارک دیده ‌است. معرفی کالاهایی که به بانوان ایرانی کمک می‌کند تا با رویکرد تازه‌ای به پوشاک اسلامی نگاه کنند و از طرح‌ها (ساده، گلدار، هندسی، خال خالی، راه راه و سایر طرح ها ) و رنگ‌های مختلفی ( رنگ های تیره، روشن، سرد، گرم) که در این لباس‌ها استفاده شده است بهره ببرند.

پوشش به سبک اسلامی در بامیلو

خوش‌پوشی مساله‌ای است که همه زنان جهان از جمله زنان مسلمان به آن توجه دارند و مد اسلامی راه و روشی است که  آراستگی در کنار حفظ حجاب در فضای عمومی را ارائه می‌کند. در این مجموعه سعی شده است با توجه به فرهنگ ایرانی-­اسلامی و بر اساس علاقه مخاطبان مجموعه‌ای از پوشاک اسلامی برای انواع سلیقه‌ها معرفی شود.

پوشش به سبک اسلامی در بامیلو

بر اساس بررسی‌های انجام شده واژه‌هایی چون لباس اسلامی، مانتوی بلند، مانتوی گشاد، شلوار گشاد از سوی کاربران ایرانی بارها در سایت بامیلو جستجو شده‌ است , معرفی مجموعه پوشاک اسلامی نشانه توجه بامیلو به خواست مخاطبان ایرانی و پاسخگویی به جستجوی کابران است.

پوشش به سبک اسلامی در بامیلو

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 272 تاريخ : دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت: 5:41

Untitled-1

هنر چیست ؟

اگر ساعت‌ها و حتی روزها درباره این کلمه به ظاهر سادۀ سه حرفی صحبت کنیم بدون شک زمان کم خواهد آمد. نقاشی، هنرهای تجسمی (نظیر عکاسی و مجسمه سازی)، معماری، ادبیات، موسیقی، تئاتر و سینما به ترتیب پیدایش، هفت هنر اصلی هستند که هرکدام به شاخه‌های متعددی تبدیل می‌شوند. در هر یک از این شاخه‌ها در کنار مسائلی نظیر استعداد و تجربه، صبر و شکیبایی فرد هنرمند نیز نقش کلیدی را ایفا می‌کند. اما این صبر به چه معنا بوده و تا کجا می‌تواند ادامه پیدا کند؟ در حرفه‌ای نظیر عکاسی، فرد عکاس شاید ساعت‌ها و حتی روزها برای شکار یک صحنه لحظه شماری کند. در شاخه‌ای نظیر معماری و مجسمه سازی، شاید هنرمند سال‌ها بر روی اثر خود وقت بگذارد. اما آیا می‌توانید ۴۰ سال زمان برای خلق یک اثر هنری را تصور کنید؟

دیوید نَش (David Nash) مجسمه سازی بریتانیایی تبار است که در سال ۱۹۴۵ میلادی به دنیا آمد. این فرد در اوج شکوفایی یعنی سن ۳۲ سالگی پروژه‌ای را در نزدیکی خانه یعنی در منطقه اسنودونیای بریتانیا آغاز کرد که کسی از آن خبر نداشت. این پروژه رفته رفته و با کمک طبیعت پیش رفت تا اینکه نهایتاً ۳۹ سال بعد یعنی هم اکنون شکل و شمایلی کامل به خود گرفته است. دیوید محوطه‌ای را به طور کامل از هر نوع گیاهی پاک سازی کرده و سپس ۲۲ نهال درخت را با فواصل یکسان به صورت یک حلقه دایره‌ای شکل در کنار هم کاشت. سپس توسط روش‌های سنتی رشد این درختان را تحت کنترل خود قرار داد تا نتیجه کار شکل و شمایلی مشابه آنچه که هم اکنون مشاهده می‌کنید پیدا کند. هدف اصلی دیوید نَش از انجام چنین پروژه‌ای بیداری انسان‌ها و توجه بیشتر آن‌ها به طبیعت بوده است. در مصاحبه‌ای که او با سازمان بین‌المللی مجسمه سازان داشت گفت:

“هنگامی که من با کاشت نهال درختان پروژه Ash Dome را آغاز کردم، جنگ سرد سراسر دنیا را فراگرفته بود. در کشور من یعنی بریتانیا وضعیت اقتصادی دچار بحران شدیدی شده بود، بیکاری بیداد می‌کرد و کشورها همدیگر را به جنگ اتمی تهدید می‌کرد. ما انسان‌ها به طمع و خودخواهی خود در حال نابود کردم این کره خاکی هستیم. دولت‌ها همواره در حال تغییر بوده و سیاست‌های کوتاه مدت هیچ‌گاه به نتیجه نرسیدند. پروژه Ash Dome برای من همانند یک قرارداد و تعهد شخصی بلند مدت است زیرا هیچ کس از آینده زندگی خود خبر ندارد.”

Untitled-12

دیوید نَش با هنر خود به دنیا نشان داد که همکاری انسان و طبیعت می‌تواند باعث خلق دنیایی متفاوت شود. پروژه Ash Dome هم اکنون به شدت تحت محافظت است تا افرادی که بیداری دیگر انسان‌ها برای آن‌ها مضر است نتوانند به آن آسیبی برسانند. حتی خبرنگاران و عکسانی که قصد تصویربرداری از این اثر هنری بی بدیل را دارند پس از کسب مجوز از راه‌های پر پیچ و خم و نا مشخصی به محل آن برده می‌شوند تا کسی محل دقیق آن را نداند.

Untitled-13

مبلمانی از جنس درخت

کارهایی که بشر می‌تواند با کمک طبیعت انجام دهد به همین‌جا ختم نمی‌شود. حدود ۱۰ سال پیش طراحی به نام گوین مونرو (Gavin Monro) ایده‌ای به ذهنش رسید که بتواند به نوعی با کم‌ترین آسیب به طبیعت صندلی‌های چوبی بسازد. او معتقد است که قطع درختان علاوه بر آسیب به کره زمین باعث از بین رفتن اکوسیستم زندگی بسیاری از حشرات و پرنده‌ها خواهد شد. علاوه بر این چوب‌هایی که برای ساخت صندلی‌های و دیگر وسایل به کار می‌رود قبل از استفاده به قطعات کوچک‌تری در آمده و بسیاری از آن‌ها در این بین هدر می‌روند. این چنین بود که گوین مونرو شرکتی به نام Full Grown را راه اندازی کرد. او با الهام از هنر طراحان گذشته نظیر John Krubsack در سال ۱۹۰۴و Patrok در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفت ساخت صندلی‌های چوبی را به صورت انبوه تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از دیگر عواملی که گوین را با چنین کاری تشویق کرد بیماری او در دوران کودکی بود. او از عارضه ای بسیار نادر رنج می‌برد که مجبور به عمل پیوند استخوان شد. پس از آن برای رشد طبیعی استخوان گردن مجبور به استفاده از گیره‌های فلزی بود تا استخوان‌ها آن چنان که باید و شاید رشد کنند.

هم اکنون از محصولات Full Grown می‌توان به انواع صندلی‌های چوبی، میز، لوستر، آباژور و قاب عکس اشاره کرد. این محصولات پس از برداشت با موادی کاملاً ارگانیک صیقل داده می‌شوند تا قابل استفاده قرار گیرند. نخستین سری محصولات این شرکت اواخر سال ۲۰۱۶ تحویل مشتریان خواهد شد. صندلی‌های Full Grown هم اکنون با حدود قیمتی معادل ۲۵۰۰ پوند و قاب‌های عکس آن با قیمتی حدود ۱۰۰۰ پوند پیش فروش می‌شوند. البته این‌ها نمونه‌های اولیه بوده و گوین مونور امیدوارم است در آینده بتواند در مقیاس بزرگ‌تر و با قیمت تمام شده کمتر این محصولات را به مشتریان خود عرضه کند.

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 228 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1395 ساعت: 9:18

تابستان در راه است

فصل تابستان نزدیک است و لازمه برای روزهای گرم در پیش رو آماده شویم. اگر از آن دسته افرادی هستید که به تیپ خود اهمیت می دهید و دوست دارید بروز باشید، طبیعت می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ و هماهنگی لباستان باشد. با دقت کردن به دنیای اطرافتان می توانید از همنشینی رنگ ها اطلاع پیدا کنید و در ست لباس خود به کار ببرید.

لباس های همراه با طبیعت

منظره ی یک گندمزار در یک روز تابستانی، کاکتوس های ردیف روی تاقچه، و بازتاب اشعه های خورشید روی یک ساختمان قدیمی، همه می توانند منبع الهامی برای شما و انتخاب رنگ لباستان باشند. اگرآن قدر مشغول هستید که فرصت نگاه کردن به طبیعت را ندارید. توضیحات بامیلو را بخوانید تا راحت و سریع بتوانید تیپی تابستانی برای خود دست و پا کنید.

لباس های همراه با طبیعت

لباس های منتخب تابستانی برای خانم ها: سفید، صورتی، کرم، خاکستری، سبز

لباس های منتخب تابستانی برای آقایان: سبز، قهوه ای، زرشکی، خاکستری، کرم، سفید

با کلیک روی هر رنگ، مجموعه لباس های آن را مشاهده کنید.

کفش های سبک تابستانی

اگر قصد آماده شدن برای تابستان را دارید لازم است که کفش هایی راحت و سبک انتخاب کنید و به تنفس پای خود اهمیت بدهید. حتی تصور پوشیدن یک کفش سنگین و گرم زیر اشعه های آفتاب سخت است، پس برای جلوگیری از تجربه اش به موقع وارد عمل شوید و از مجموعه منتخب تابستانی برای خود کفشی انتخاب کنید.

کفش تابستانی

کفش های تابستانی زنانه  و مردانه را مشاهده کنید.

شال و روسری های خنک

این قسمت از صحبتمان فقط با خانم هاست. بعد از تهیه لباس و کفش تابستانی، بیشترین چیزی که می توان به خانم ها پیشنهاد داد، شال و روسری خنک و سبک است. چیزی که استفاده از آن کمک می کند روزهای گرم را راحت تر سپری کنید و خدای نکرده گرمای هوا به مغزتان فشار نیاورد.

شال و روسری های خنک

زیورآلات ظریف

روزهای گرمی هستند که آدم حتی حوصله و تحمل خود را ندارد چه برسد به استفاده از زیورآلات و اکسسوار سنگین و جاگیر. برای این روزها زیورآلات ریز و ظریفی را پیشنهاد می دهم که هم حال و هوایتان را بهتر کند، هم آن قدر ظریف باشد که راحت قابل استفاده باشد.

accessories

نظرات و پیشنهاد های شما باعث پیشرفت مطالب می شود، با ما در ارتباط باشید!

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 201 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1395 ساعت: 9:18

نمایشگاه طراحی لباس با الهام از نقاشی کودکان

گردهم­ایی طراحان لباس و فعالان حوزه پوشاک برای طراحی و تولید لباس با الهام از نقاشی کودکان کار، در حمایت از کودکانی که به اجبار دنیای شیرین کودکی را رها کرده و به کار گرفته شده اند.

گردهمایی طراحان لباس

دیروز و امروز باغ درمان میزبان نمایشگاه طراحی لباس با الهام از نقاشی کودکان است. این بار طراحان لباس به جای الهام گرفتن از نقوش سنتی و یا ترند فصل به سراغ طراحی های کودکان کار رفته اند و به حمایت از آن ها و به نشان اعتراض دست به طراحی و خلق آثاری زده اند که نشانگر نگاه آن ها و آرزویشان برای همه کودکان است که کاش دنیای امنی داشته باشیم برای تحصیل، امنیت و شادی همه آن ها.

باغ درمان میزبان نمایشگاه طراحی لباس

عواید این نمایشگاه به بچه های کار اختصاص یافته است و باعث خوشحالی است که شاهد حمایت تولید کنندگان ایرانی از این ایده و طراحی هستیم. سارک به عنوان اسپانسر برنامه، با چاپ نقاشی کودکان بروی تیشرت های خود قدمی مثبت در جهت معرفی این ایده و پا گذاشتن آن به عرصه تولید انبوه برداشته است که با استقبال خوب شرکت کنندگان  روبرو شد.

سارک اسپانسر نمایشگاه

گروه طراحان ایرانی-­مد ایرانی با هدف ارائه کلکسیون، برگزاری نمایشگاه های متعدد با موضوعات اجتماعی و تولید انبوه گرد هم آمده اند تا خانه طراحان مد و لباس ایرانی را بسازند. طراحانی صاحب سبک که با انتخاب موضوعات مختلف به روش خود مشغول به فعالیت هستند تا با به کارگیری خلاقیت به دور از کپی برداری، معرف لباس ایرانی و طراح ایرانی باشند.

گروه طراحان ایرانی-­مد ایرانی

امید است که شاهد فعالیت این عزیزان در عرصه بین الملل و معرفی مد ایرانی از طریق طراحان خلاق باشیم.

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 198 تاريخ : شنبه 15 خرداد 1395 ساعت: 9:18

Untitled-1

هنر چیست ؟

اگر ساعت‌ها و حتی روزها درباره این کلمه به ظاهر سادۀ سه حرفی صحبت کنیم بدون شک زمان کم خواهد آمد. نقاشی، هنرهای تجسمی (نظیر عکاسی و مجسمه سازی)، معماری، ادبیات، موسیقی، تئاتر و سینما به ترتیب پیدایش، هفت هنر اصلی هستند که هرکدام به شاخه‌های متعددی تبدیل می‌شوند. در هر یک از این شاخه‌ها در کنار مسائلی نظیر استعداد و تجربه، صبر و شکیبایی فرد هنرمند نیز نقش کلیدی را ایفا می‌کند. اما این صبر به چه معنا بوده و تا کجا می‌تواند ادامه پیدا کند؟ در حرفه‌ای نظیر عکاسی، فرد عکاس شاید ساعت‌ها و حتی روزها برای شکار یک صحنه لحظه شماری کند. در شاخه‌ای نظیر معماری و مجسمه سازی، شاید هنرمند سال‌ها بر روی اثر خود وقت بگذارد. اما آیا می‌توانید ۴۰ سال زمان برای خلق یک اثر هنری را تصور کنید؟

دیوید نَش (David Nash) مجسمه سازی بریتانیایی تبار است که در سال ۱۹۴۵ میلادی به دنیا آمد. این فرد در اوج شکوفایی یعنی سن ۳۲ سالگی پروژه‌ای را در نزدیکی خانه یعنی در منطقه اسنودونیای بریتانیا آغاز کرد که کسی از آن خبر نداشت. این پروژه رفته رفته و با کمک طبیعت پیش رفت تا اینکه نهایتاً ۳۹ سال بعد یعنی هم اکنون شکل و شمایلی کامل به خود گرفته است. دیوید محوطه‌ای را به طور کامل از هر نوع گیاهی پاک سازی کرده و سپس ۲۲ نهال درخت را با فواصل یکسان به صورت یک حلقه دایره‌ای شکل در کنار هم کاشت. سپس توسط روش‌های سنتی رشد این درختان را تحت کنترل خود قرار داد تا نتیجه کار شکل و شمایلی مشابه آنچه که هم اکنون مشاهده می‌کنید پیدا کند. هدف اصلی دیوید نَش از انجام چنین پروژه‌ای بیداری انسان‌ها و توجه بیشتر آن‌ها به طبیعت بوده است. در مصاحبه‌ای که او با سازمان بین‌المللی مجسمه سازان داشت گفت:

“هنگامی که من با کاشت نهال درختان پروژه Ash Dome را آغاز کردم، جنگ سرد سراسر دنیا را فراگرفته بود. در کشور من یعنی بریتانیا وضعیت اقتصادی دچار بحران شدیدی شده بود، بیکاری بیداد می‌کرد و کشورها همدیگر را به جنگ اتمی تهدید می‌کرد. ما انسان‌ها به طمع و خودخواهی خود در حال نابود کردم این کره خاکی هستیم. دولت‌ها همواره در حال تغییر بوده و سیاست‌های کوتاه مدت هیچ‌گاه به نتیجه نرسیدند. پروژه Ash Dome برای من همانند یک قرارداد و تعهد شخصی بلند مدت است زیرا هیچ کس از آینده زندگی خود خبر ندارد.”

Untitled-12

دیوید نَش با هنر خود به دنیا نشان داد که همکاری انسان و طبیعت می‌تواند باعث خلق دنیایی متفاوت شود. پروژه Ash Dome هم اکنون به شدت تحت محافظت است تا افرادی که بیداری دیگر انسان‌ها برای آن‌ها مضر است نتوانند به آن آسیبی برسانند. حتی خبرنگاران و عکسانی که قصد تصویربرداری از این اثر هنری بی بدیل را دارند پس از کسب مجوز از راه‌های پر پیچ و خم و نا مشخصی به محل آن برده می‌شوند تا کسی محل دقیق آن را نداند.

Untitled-13

مبلمانی از جنس درخت

کارهایی که بشر می‌تواند با کمک طبیعت انجام دهد به همین‌جا ختم نمی‌شود. حدود ۱۰ سال پیش طراحی به نام گوین مونرو (Gavin Monro) ایده‌ای به ذهنش رسید که بتواند به نوعی با کم‌ترین آسیب به طبیعت صندلی‌های چوبی بسازد. او معتقد است که قطع درختان علاوه بر آسیب به کره زمین باعث از بین رفتن اکوسیستم زندگی بسیاری از حشرات و پرنده‌ها خواهد شد. علاوه بر این چوب‌هایی که برای ساخت صندلی‌های و دیگر وسایل به کار می‌رود قبل از استفاده به قطعات کوچک‌تری در آمده و بسیاری از آن‌ها در این بین هدر می‌روند. این چنین بود که گوین مونرو شرکتی به نام Full Grown را راه اندازی کرد. او با الهام از هنر طراحان گذشته نظیر John Krubsack در سال ۱۹۰۴و Patrok در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفت ساخت صندلی‌های چوبی را به صورت انبوه تولید کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از دیگر عواملی که گوین را با چنین کاری تشویق کرد بیماری او در دوران کودکی بود. او از عارضه ای بسیار نادر رنج می‌برد که مجبور به عمل پیوند استخوان شد. پس از آن برای رشد طبیعی استخوان گردن مجبور به استفاده از گیره‌های فلزی بود تا استخوان‌ها آن چنان که باید و شاید رشد کنند.

هم اکنون از محصولات Full Grown می‌توان به انواع صندلی‌های چوبی، میز، لوستر، آباژور و قاب عکس اشاره کرد. این محصولات پس از برداشت با موادی کاملاً ارگانیک صیقل داده می‌شوند تا قابل استفاده قرار گیرند. نخستین سری محصولات این شرکت اواخر سال ۲۰۱۶ تحویل مشتریان خواهد شد. صندلی‌های Full Grown هم اکنون با حدود قیمتی معادل ۲۵۰۰ پوند و قاب‌های عکس آن با قیمتی حدود ۱۰۰۰ پوند پیش فروش می‌شوند. البته این‌ها نمونه‌های اولیه بوده و گوین مونور امیدوارم است در آینده بتواند در مقیاس بزرگ‌تر و با قیمت تمام شده کمتر این محصولات را به مشتریان خود عرضه کند.

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 20:37

تابستان در راه است

فصل تابستان نزدیک است و لازمه برای روزهای گرم در پیش رو آماده شویم. اگر از آن دسته افرادی هستید که به تیپ خود اهمیت می دهید و دوست دارید بروز باشید، طبیعت می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ و هماهنگی لباستان باشد. با دقت کردن به دنیای اطرافتان می توانید از همنشینی رنگ ها اطلاع پیدا کنید و در ست لباس خود به کار ببرید.

لباس های همراه با طبیعت

منظره ی یک گندمزار در یک روز تابستانی، کاکتوس های ردیف روی تاقچه، و بازتاب اشعه های خورشید روی یک ساختمان قدیمی، همه می توانند منبع الهامی برای شما و انتخاب رنگ لباستان باشند. اگرآن قدر مشغول هستید که فرصت نگاه کردن به طبیعت را ندارید. توضیحات بامیلو را بخوانید تا راحت و سریع بتوانید تیپی تابستانی برای خود دست و پا کنید.

لباس های همراه با طبیعت

لباس های منتخب تابستانی برای خانم ها: سفید، صورتی، کرم، خاکستری، سبز

لباس های منتخب تابستانی برای آقایان: سبز، قهوه ای، زرشکی، خاکستری، کرم، سفید

با کلیک روی هر رنگ، مجموعه لباس های آن را مشاهده کنید.

کفش های سبک تابستانی

اگر قصد آماده شدن برای تابستان را دارید لازم است که کفش هایی راحت و سبک انتخاب کنید و به تنفس پای خود اهمیت بدهید. حتی تصور پوشیدن یک کفش سنگین و گرم زیر اشعه های آفتاب سخت است، پس برای جلوگیری از تجربه اش به موقع وارد عمل شوید و از مجموعه منتخب تابستانی برای خود کفشی انتخاب کنید.

کفش تابستانی

کفش های تابستانی زنانه  و مردانه را مشاهده کنید.

شال و روسری های خنک

این قسمت از صحبتمان فقط با خانم هاست. بعد از تهیه لباس و کفش تابستانی، بیشترین چیزی که می توان به خانم ها پیشنهاد داد، شال و روسری خنک و سبک است. چیزی که استفاده از آن کمک می کند روزهای گرم را راحت تر سپری کنید و خدای نکرده گرمای هوا به مغزتان فشار نیاورد.

شال و روسری های خنک

زیورآلات ظریف

روزهای گرمی هستند که آدم حتی حوصله و تحمل خود را ندارد چه برسد به استفاده از زیورآلات و اکسسوار سنگین و جاگیر. برای این روزها زیورآلات ریز و ظریفی را پیشنهاد می دهم که هم حال و هوایتان را بهتر کند، هم آن قدر ظریف باشد که راحت قابل استفاده باشد.

accessories

نظرات و پیشنهاد های شما باعث پیشرفت مطالب می شود، با ما در ارتباط باشید!

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 226 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 20:37

نمایشگاه طراحی لباس با الهام از نقاشی کودکان

گردهم­ایی طراحان لباس و فعالان حوزه پوشاک برای طراحی و تولید لباس با الهام از نقاشی کودکان کار، در حمایت از کودکانی که به اجبار دنیای شیرین کودکی را رها کرده و به کار گرفته شده اند.

گردهمایی طراحان لباس

دیروز و امروز باغ درمان میزبان نمایشگاه طراحی لباس با الهام از نقاشی کودکان است. این بار طراحان لباس به جای الهام گرفتن از نقوش سنتی و یا ترند فصل به سراغ طراحی های کودکان کار رفته اند و به حمایت از آن ها و به نشان اعتراض دست به طراحی و خلق آثاری زده اند که نشانگر نگاه آن ها و آرزویشان برای همه کودکان است که کاش دنیای امنی داشته باشیم برای تحصیل، امنیت و شادی همه آن ها.

باغ درمان میزبان نمایشگاه طراحی لباس

عواید این نمایشگاه به بچه های کار اختصاص یافته است و باعث خوشحالی است که شاهد حمایت تولید کنندگان ایرانی از این ایده و طراحی هستیم. سارک به عنوان اسپانسر برنامه، با چاپ نقاشی کودکان بروی تیشرت های خود قدمی مثبت در جهت معرفی این ایده و پا گذاشتن آن به عرصه تولید انبوه برداشته است که با استقبال خوب شرکت کنندگان  روبرو شد.

سارک اسپانسر نمایشگاه

گروه طراحان ایرانی-­مد ایرانی با هدف ارائه کلکسیون، برگزاری نمایشگاه های متعدد با موضوعات اجتماعی و تولید انبوه گرد هم آمده اند تا خانه طراحان مد و لباس ایرانی را بسازند. طراحانی صاحب سبک که با انتخاب موضوعات مختلف به روش خود مشغول به فعالیت هستند تا با به کارگیری خلاقیت به دور از کپی برداری، معرف لباس ایرانی و طراح ایرانی باشند.

گروه طراحان ایرانی-­مد ایرانی

امید است که شاهد فعالیت این عزیزان در عرصه بین الملل و معرفی مد ایرانی از طریق طراحان خلاق باشیم.

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت: 20:37

نمایشگاه طراحی لباس با الهام از نقاشی کودکان

گردهم­ایی طراحان لباس و فعالان حوزه پوشاک برای طراحی و تولید لباس با الهام از نقاشی کودکان کار، در حمایت از کودکانی که به اجبار دنیای شیرین کودکی را رها کرده و به کار گرفته شده اند.

گردهمایی طراحان لباس

دیروز و امروز باغ درمان میزبان نمایشگاه طراحی لباس با الهام از نقاشی کودکان است. این بار طراحان لباس به جای الهام گرفتن از نقوش سنتی و یا ترند فصل به سراغ طراحی های کودکان کار رفته اند و به حمایت از آن ها و به نشان اعتراض دست به طراحی و خلق آثاری زده اند که نشانگر نگاه آن ها و آرزویشان برای همه کودکان است که کاش دنیای امنی داشته باشیم برای تحصیل، امنیت و شادی همه آن ها.

باغ درمان میزبان نمایشگاه طراحی لباس

عواید این نمایشگاه به بچه های کار اختصاص یافته است و باعث خوشحالی است که شاهد حمایت تولید کنندگان ایرانی از این ایده و طراحی هستیم. سارک به عنوان اسپانسر برنامه، با چاپ نقاشی کودکان بروی تیشرت های خود قدمی مثبت در جهت معرفی این ایده و پا گذاشتن آن به عرصه تولید انبوه برداشته است که با استقبال خوب شرکت کنندگان  روبرو شد.

سارک اسپانسر نمایشگاه

گروه طراحان ایرانی-­مد ایرانی با هدف ارائه کلکسیون، برگزاری نمایشگاه های متعدد با موضوعات اجتماعی و تولید انبوه گرد هم آمده اند تا خانه طراحان مد و لباس ایرانی را بسازند. طراحانی صاحب سبک که با انتخاب موضوعات مختلف به روش خود مشغول به فعالیت هستند تا با به کارگیری خلاقیت به دور از کپی برداری، معرف لباس ایرانی و طراح ایرانی باشند.

گروه طراحان ایرانی-­مد ایرانی

امید است که شاهد فعالیت این عزیزان در عرصه بین الملل و معرفی مد ایرانی از طریق طراحان خلاق باشیم.

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 195 تاريخ : يکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت: 20:47

تابستان در راه است

فصل تابستان نزدیک است و لازمه برای روزهای گرم در پیش رو آماده شویم. اگر از آن دسته افرادی هستید که به تیپ خود اهمیت می دهید و دوست دارید بروز باشید، طبیعت می تواند راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ و هماهنگی لباستان باشد. با دقت کردن به دنیای اطرافتان می توانید از همنشینی رنگ ها اطلاع پیدا کنید و در ست لباس خود به کار ببرید.

لباس های همراه با طبیعت

منظره ی یک گندمزار در یک روز تابستانی، کاکتوس های ردیف روی تاقچه، و بازتاب اشعه های خورشید روی یک ساختمان قدیمی، همه می توانند منبع الهامی برای شما و انتخاب رنگ لباستان باشند. اگرآن قدر مشغول هستید که فرصت نگاه کردن به طبیعت را ندارید. توضیحات بامیلو را بخوانید تا راحت و سریع بتوانید تیپی تابستانی برای خود دست و پا کنید.

لباس های همراه با طبیعت

لباس های منتخب تابستانی برای خانم ها: سفید، صورتی، کرم، خاکستری، سبز

لباس های منتخب تابستانی برای آقایان: سبز، قهوه ای، زرشکی، خاکستری، کرم، سفید

با کلیک روی هر رنگ، مجموعه لباس های آن را مشاهده کنید.

کفش های سبک تابستانی

اگر قصد آماده شدن برای تابستان را دارید لازم است که کفش هایی راحت و سبک انتخاب کنید و به تنفس پای خود اهمیت بدهید. حتی تصور پوشیدن یک کفش سنگین و گرم زیر اشعه های آفتاب سخت است، پس برای جلوگیری از تجربه اش به موقع وارد عمل شوید و از مجموعه منتخب تابستانی برای خود کفشی انتخاب کنید.

کفش تابستانی

کفش های تابستانی زنانه  و مردانه را مشاهده کنید.

شال و روسری های خنک

این قسمت از صحبتمان فقط با خانم هاست. بعد از تهیه لباس و کفش تابستانی، بیشترین چیزی که می توان به خانم ها پیشنهاد داد، شال و روسری خنک و سبک است. چیزی که استفاده از آن کمک می کند روزهای گرم را راحت تر سپری کنید و خدای نکرده گرمای هوا به مغزتان فشار نیاورد.

شال و روسری های خنک

زیورآلات ظریف

روزهای گرمی هستند که آدم حتی حوصله و تحمل خود را ندارد چه برسد به استفاده از زیورآلات و اکسسوار سنگین و جاگیر. برای این روزها زیورآلات ریز و ظریفی را پیشنهاد می دهم که هم حال و هوایتان را بهتر کند، هم آن قدر ظریف باشد که راحت قابل استفاده باشد.

accessories

نظرات و پیشنهاد های شما باعث پیشرفت مطالب می شود، با ما در ارتباط باشید!

Print Friendly

بامشاد بار...
ما را در سایت بامشاد بار دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان bamshad بازدید : 265 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1395 ساعت: 20:23